isaaks

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Isak Nilsson - 6 oktober 2012 22:05

Förlåt mina kära att jag inte har bloggat på snart typ 2-3 veckor om inte mer...... Men har inte haft lust, tid eller något att skriva om. JAG BER SÅ SÅ SÅ MYCKET OM URSÄKT. Säger vi. Men iallafall myser till Alvin o gänget, jao. Men döm mig inte efter filmen, vissa kollar ju på nalle Puh i 14 års åldern. Till exempel min syster som såg den filmen med en vän. Men iallafall vi går vidare i livet.

Man lär sig av sina misstag har jag märkt. Tydligen så var jag lika förkyld som en gris som också är förkyld.. Vem sa att jag var en gris va, VA? Jäklar då. Typ alla säger de. Har haft tråkigt hela kvällen, men under dagen var jag med Ebba knasiga henne. Hon satt o sjöng becuse of you i busskuren på väskindeskola. För er som inte visste bor jag på Gotland ^^. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Så jag lägger väll av nu antar jag. NEJ, vänta justja, jag har världens lycka nu. Ville bara säga det!

Ha det gött, hejdoh önskar lillaaaaa jaaag på Gotland.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallojj! Jag är Isak och är 12 år. Går i 6an på väskinde skola, gotland.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gör jag min blogg bättre?
 Gör mer inlägg.
 Bilder o uppdateringar varje dag.
 Ny makover på bloggen varje vecka.
 Något seriöst inlägg hit o dit.
 Bara konstiga o roliga inlägg.
 Bara seriösa inlägg.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards